2015. március 4., szerda

1.Fejezet

Szeptember 1.

Ma reggel furcsa mód kipihenten èbredtem.Meglepő mivel ha munka van mindig ballábbal kelek.Óóó tènyleg ma nincs munka.Már règen voltam szabin.Viszont nem tudom mit kezdjek magammal ezen a kèt napon ezèrt miután reggeliztem leülök a zongorához.Règen imádtam zongorázni,de az azelőtt volt mielőtt a kapitányságra kerültem volna.Ès igen ènekelni is szerettem,de már nem.Utálok ènekelni.
Kimentem a konyhába ès szètnèztem a hűtőben. Nem bonyolílok semmit csak egy egyszerű melegszendvicset eszek.
Miután megettem felöltöztem ès lementem a nappaliba ahol a zongorám áll. Sok szèp emlèk eszembe jutott játszás közben. Ès az èn leges leges leges legjobb barátom Antony. Ő is a kapitányságon volt,de ő miután betöltötte a 21. Èletèvèt nyomozó lett. Ès a legjobb. Sokat sírtam miatta. Azóta a nap óta vagyok ilyen..a társaim szerint hárpia. Nem tudom mièrt szerintem...összetört bennem valami.Mind1 inkább bemegyek a kapitányságra.
                            ******
Èpp bekanyarodtam a parkolóba amikor megpillantottam a fekete R8-ast. A szívem hevesebben kezdett verni. Ezt el sem hiszem. Itt van! Antony itt van!
Szinte kilőttem a kocsiból ès berontottam az èpületbe. Mindenki tátott szájjal meredt rám mèg Marissa is az èn jó barátnőm. Na jó tèny ès való ő nem ismer annyira mint ez a bizonyos fèrfi akièrt akár ölök is. Nem foglalkoztam a kèrdő pillantásokkal hanem befutottam a főnököm irodájába. Ès ott volt. Teljes èletnagyságban. Ès engem figyelt. Annyira ledöbbentem,hogy mozdulni sem tudtam csak áhítattal meredtem rá.
Nem tudom hány percig vagy netán pillanatig meredtünk így egymásra,de Tony hirtelen magához ölelet èn pedig a dereka körè kulcsoltam a lábam.
-Annyira hiányoztál-suttogom
-Te is nekem Szamantha,te is nekem kicsim-suttogja a hajamba
-Soha ne merj mègegyszer elhagyni
Szinte már sírok,de visszafogom magam. Nem fogok sírni!
-Ez a munkámmal jár kicsim,de most már a tièddel is
Ledöbbentem...Mi van?!
-Mi?!
-A társam leszel egy itteni ügyben
-Ez egy álom?
-Nem Szami nem ez nem álom ez a szín tiszta valóság
-Kèrlek magyarázzátok el nekem,hogy mi van mert nem tudok az èg világon semmit.
Ès...visszatèrtem
-Jons-szólal meg Peter a főnököm- át leszel helyezve már nem az èn jobbkezem vagy hanem nyomozó. Mègpedig Mr. White-al. Van egy igen kènyes ügy amiben az ön segítsègère van szüksègük. A többit majd Antony... Ahogyan ön hívja elmondja.
-Rendben...  Vagyis lefegyvereznek?
-igen...mától nem Jons biztos hanem Miss Szamantha Jons nyomozó.
Vigyorogva borultam a volt főnököm nyakába ès nagy medveölelèssel búcsúztam
-Jól van Szami gyere mèg a vègèn Peter szívrohamot kap-állít le nevetve Tony.
Èn kedèlyesen engedelmeskedtem neki ès ölelkezve sètáltam ki a kapitányságról. Visszlát rendőr meló! Helló nyomozó meló!


3 megjegyzés: