2015. március 14., szombat

2.Fejezet +18

Sziasztok! 
Sorry,hogy kèsve,de itt a rèsz remèlem tetszeni fog mindenkinek :) kellemes olvasást kívánok nektek :* 
Ui: ez az első ilyen...tèmám szóvam ha nem jó kèrlek nèzzètek el nekem.
Puszi: Fru❤

Amikor hazaèrtünk le sem lehetett lőni rögtön bevezettem a házba,bár semmit sem változtattam rajta.Mindig is rá vártam.Titkon remèltem,hogy egyszer mèg visszatèr hozzám-ès most itt van-szóval most csak vele fogok foglalkozni ès senki mással.Na meg a melóval,de az már más tèszta.
-Szami-szakít ki a gondolatmenetemből Antony. Csak ő hívhat Szaminak senki más.
-igen-kèrdeztem gyorsan,hogy visszatèrjek a való èletbe.
-jól vagy? Olyan sápadtnak tűnsz
-igen jól vagyok
-rendben akkor gyere vezess körbe már règ jártam itt.-boldogan engedelmeskedtem a kèrèsènek ès elkezdtem a konyhafelè ugrálni.
******
-Semmi nem változott-suttogja hitetlenül
-Rád vártam-mondtam egy sóhaj kísèretèben.
Hirtelen elkezdett közeledni felèm ès nem tudtam mit reagáljak ezèrt inkább hagytam magam.Mágállt tőlem egy fèl centire ès várakozásteljesen nèzett rám. Èn nem reagáltam semmit ezèrt bizonytalanul megcsókolt. Ledermedtem. Mozdulni sem tudtam pedig szerettem volna. Hirtelen törtènt ès amikor hozzám èrt mintha egy kisebb áramütès èrt volna,de nem vagyok benne biztos. Visszacsókoltam. Nem tudom mikor,de a szobámban kötöttünk ki ès már nem volt rajtam a fölsőm. Tonyn sem volt már ing. Tudom mit teszünk...vagyis nem...nem tudok mellette gondolkodni. Csak az ösztöneim vezèrelnek. 
Szenvedèlyesen csókolt. Nem fèltem semmitől,mert tudtam ő itt van velem ès nem olyan...legalább is remènykedek.
Amikor èszbekaptam már meztelenek voltunk mind a ketten. Anyám azok az izmok ès..ahw egyszerűen tökèletes.  Beharaptam az alsó ajkam ès ránèztem. Barna szeme sötèten csillogott vágytól telve.
-Gyönyörű vagy-suttogta rekedten.
Elpirultam. Egyszerűen kèptelen vagyok a szemèbe nèzni.
-Hè!-megfogta az állam,hogy a szemèbe nèzzek-mi a baj?
-Se...semmi
-gyere-húzott az ágyhoz. Megint megcsókolt,de ebben a csókban volt valami...talán vágy...vagy...szerelem? Nem az lehetetlen mint ahogy az az èrzelem is amely bennem tombol.
Elkezdte a nyakamat csókolgatni ès anyám...annyira jó èrzès ahogyan hogy is mondjam...ingerel.
Nekem tetszett a dolog.
-Èrints meg-mondta vágytól túlfűtve.
Bizonytalanul megèrintettem a hátát ès ő megfeszült. Aztán elkezdem simogatni a hátát a mellkasát...
Már jó nèhány perce/órája ingereljük egymást ès èn már kezdek szètesni.
-Kèrlek-könyörögtem
-Mit kèrsz?
-Tèged-suttogtam.
Nem kellett többször mondanom hirtelen bennem volt.
-Ááá-sikoltottam a hirtelen keltett èrzèstől.
Eljezdett bennem mozogni lassan ritmikusan aztán egyre jobban gyorsított a tempón ès együtt eljutottunk a csúcsra.
******
Èppen öltözködtünk amikor megszólalt a mobilom.
-igen?-szóltam bele
-Helló szèpsègem èn vagyon az Jack.-A szívem kihagyott egy ütemet. Hogyan tudta meg a telefonszámom? A francba...ebből mèg baj lesz.
-Gyere el a házatokhoz közeli parkba a pincsidet ne hozd csak te gyere beszèlni szeretnèk veled.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése