2015. március 28., szombat

3.Fejezet

Abban a pillanatban amikor letettem a telefonom üzenetem èrkezett az új főnökömtől Taylortól.
*Mr.Franklin: Szamantha kèrem jöjjön be az irodámba...MOST!!!
Anyám...ha ez az új főnököm szerintem fülem,farkam behúzom.
*Èn:Máris megyek uram
Rohadt jó. Most kihez menjek? A munkahelyemre vagy a szemètládához? Egyèrtelmű...a munkahelyemre. Elfogott egy úgynevezett Pánik amikor belèptem az irodába.
-Kèrem üljön le-mondta ès az egyik igen kènyelmesen kinèző bőrfotelre mutatott èn pedig engedelmesen leültem. Egy szemmagasságban volt velem,mert igen alacsony volt. Kb 165cm ès ősz haja kopaszodott.
A telefonèrt nyúlt ès a titkárságra telefonált.
-Lucy hívja ide az összes ügynököt...Nem èrdekel...Mondom hívja ide!!!...Ajánlom is...jó munkát visszhall.

Mindenki itt volt az irodában köztük Anthony is.
-Szóval...megtaláltuk a drogddrillereket ès a szállítót is.A neve csak a szállítónak lènyeges mègpedig a becenevèn hívva Simlis Jack,vagyis Jack Olson.
A k*rva èletbe bele!!!! Pont AZ a Jack!!! Pont AZ!!! Basszus.
- Ès mi mit kezdjünk vele?-kèrdezte Carlos
-Kell egy ember aki beèpül.
-Na ès ki?-kèrdeztem èn
-egy nő
-Itt csak èn vagyok ès mèg Lea ès Lia az ikrek
Ajj csak ne èn legyek,csak ne èn legyek...
-Maga lesz Szantha-mondta a főnök
Nem hallgatta meg Isten az imáimat...
-Rendben mivel nincs más választásom okè.
-AKKOR HOLNAPTÓL KEZDŐDIK A LEHETETLEN ÈRZELMEK HADMŰVELET!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése